Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 14535-1+A1

STN EN 14535-1+A1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 14535-1+A1
Platnosť: Zrušená
Počet strán: 24
Jazyk:
SK
Listinná verzia: 14,10€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,69€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14,10€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18,33€
Slovenský názov: Železnice. Brzdové kotúče pre železničné vozidlá. Časť 1: Brzdové kotúče nalisované alebo natiahnuté za tepla na nápravu alebo hnací hriadeľ, rozmery a požiadavky na kvalitu (Konsolidovaný text)
Anglický názov: Railway applications.Brake discs for railway rolling stock.Part 1:Brake discs pressed or shrunk onto the axle or drive shaft, dimensions and quality requirements
Dátum vydania: 01. 11. 2011
Dátum zrušenia: 01. 09. 2019
ICS: 45.060.01
Triediaci znak: 28 4011
Úroveň zapracovania: idt EN 14535-1:2005+A1:2011
Vestník: 10/11
Zmeny:
Nahradzujúce normy: STN EN 14535-1:2019-09 (28 4011)
Nahradené normy: STN EN 14535-1:2006-07 (28 4011)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Táto európska norma stanovuje požiadavky na návrh, rozmery, funkčné charakteristiky a skúšanie brzdových kotúčov, ďalej iba "kotúčov".Táto európska norma sa aplikuje na kotúče upevnené na náprave alebo hnacom hriadeli železničných koľajových vozidiel pomocou valcového alebo kužeľového nehybného uloženia.Na každej takto upevnenej jednotke môže byť umiestnený jeden trecí kotúč alebo viac trecích kotúčov, z ktorých každý má dve axiálne oddelené trecie čelné plochy.Táto európska norma sa uplatňuje pre kotúče, ktoré majú byť použité na koľajových vozidlách používaných na hlavných celoštátnych sieťach, mestských sieťach, podzemných železniciach, električkách a súkromných sieťach (regionálne železnice, firemné železnice a pod.).