Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 15918+A1

STN EN 15918+A1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 15918+A1
Platnosť: Zrušená
Počet strán: 32
Jazyk:
SK
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Bicykle. Prívesy bicyklov. Bezpečnostné požiadavky a skúšobné metódy (Konsolidovaný text)
Anglický názov: Cycles. Cycle trailers. Safety requirements and test methods
Dátum vydania: 01. 05. 2013
Dátum zrušenia: 01. 09. 2017
ICS: 43.150
Triediaci znak: 30 9053
Úroveň zapracovania: idt EN 15918:2011+A1:2013
Vestník: 04/13
Zmeny:
Nahradzujúce normy: STN EN 15918+A2:2017-09 (30 9053)
Nahradené normy: STN EN 15918:2012-04 (30 9053)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Táto európska norma uvádza bezpečnostné požiadavky a skúšobné metódy cestných dvojstopových prívesov bicyklov (t. j. s jedným alebo dvoma kolesami) a ich spájacích zariadení. Tieto prívesy bicyklov sú určené na prepravu bremien alebo dvoch pasívnych detských pasažierov (t. j. neovládajúcich pedále), pričom obaja sú spôsobilí sedieť bez cudzej pomoci a nikto z nich nemá hmotnosť väčšiu ako 22 kg. Maximálna dovolená hmotnosť takého prívesu bicykla vrátane nákladu a/alebo pasažiera (pasažierov) nesmie presiahnuť 60 kg. Táto norma neplatí na prívesy bicyklov (jedno alebo dvojstopový príves na prepravu jedného alebo dvoch pedálujúcich pasažierov, zvyčajne detí, so zariadením na pripojenie za bicykel) a na prívesy typu L, určené na profesionálne využitie alebo s jedným kolesom (jednostopový príves) podľa tabuľky 1.