Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN ISO/IEC 20000-1

STN ISO/IEC 20000-1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN ISO/IEC 20000-1
Platnosť: Zrušená
Počet strán: 44
Jazyk:
SK
Listinná verzia: 18,90€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 17,01€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 18,90€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 24,57€
Slovenský názov: Informačné technológie. Manažérstvo služieb. Časť 1: Požiadavky na systém manažérstva služieb
Anglický názov: IInformation technology – Service management – Part 1: Service management system requirements
Dátum vydania: 01. 06. 2014
Dátum zrušenia: 01. 08. 2021
ICS: 03.080.99, 35.020
Triediaci znak: 36 9788
Úroveň zapracovania: idt ISO/IEC 20000-1:2011
Vestník: 05/14
Zmeny:
Nahradzujúce normy: STN ISO/IEC 20000-1:2021-08 (36 9788)
Nahradené normy: STN ISO/IEC 20000-1:2008-08 (36 9788)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Táto časť ISO/IEC 20000 je normou systému manažérstva služieb (SMS). Definuje požiadavky pre poskytovateľa služieb na plánovanie, zriaďovanie, implementáciu, prevádzku, monitorovanie, posudzovanie a vylepšovanie SMS. Požiadavky zahŕňajú návrh, prechod, dodávku a zlepšovanie služieb na splnenie požiadaviek na služby. Obrázok 2 znázorňuje SMS vrátane procesov ma-nažérstva služieb. Rôzni poskytovatelia služieb môžu procesy manažérstva služieb a vzťahy medzi procesmi implementovať rôznym spôsobom. Typ vzťahu medzi poskytovateľom služieb a zákaz¬ní¬kom ovplyvňuje spôsob implementácie procesov riadenia služieb.