Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN ISO 12156-1

STN EN ISO 12156-1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN ISO 12156-1
Platnosť: Zrušená
Počet strán: 26
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 14,10€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,69€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14,10€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18,33€
Slovenský názov: Motorová nafta. Stanovenie mazivosti s využitím vysokofrekvenčného trecieho mechanizmu (HFRR). Časť 1: Skúšobná metóda (ISO 12156-1: 2018)
Anglický názov: Diesel fuel - Assessment of lubricity using the high-frequency reciprocating rig (HFRR) - Part 1: Test method (ISO 12156-1:2018)
Dátum vydania: 01. 05. 2019
Dátum zrušenia: 01. 01. 2024
ICS: 75.160.20
Triediaci znak: 65 6132
Úroveň zapracovania: idt EN ISO 12156-1:2018, idt ISO 12156-1:2018
Vestník: 04/19
Vestník harmonizácie:
Nariadenie vlády:
Zmeny:
Nahradzujúce normy: STN EN ISO 12156-1:2024-01 (65 6132)
Nahradené normy: STN EN ISO 12156-1:2016-09 (65 6132)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This document specifies a test method using the high-frequency reciprocating rig (HFRR), for assessing the lubricating property of diesel fuels, including those fuels which could contain a lubricity-enhancing additive. It defines two methods for measurement of the wear scar; Method "A" — Digital camera, and Method "B" — Visual observation. This test method applies to fuels used in diesel engines. NOTE It is not known if this test method will predict the performance of all additive/fuel combinations, including paraffinic fuels for which no additional correlation testing has been performed. Nevertheless, no data has been presented to suggest that such fuels are not within scope.