Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 50342-6/Zmena A1

STN EN 50342-6/Zmena A1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 50342-6/Zmena A1
Platnosť: Platná
Počet strán: 6
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 2,80€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 2,52€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 2,80€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 3,64€
Slovenský názov: Olovené štartovacie batérie. Časť 6: Batérie na používanie na mikrocykly
Anglický názov: Lead-acid starter batteries - Part 6: Batteries for Micro-Cycle Applications
Dátum vydania: 01. 05. 2019
Dátum zrušenia:
ICS: 29.220.20
Triediaci znak: 36 4310
Úroveň zapracovania: idt EN 50342-6:2015/A1:2018
Vestník: 04/19
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku: STN EN 50342-6 z augusta 2016 sa bez zmeny A1 môže používať do 30. 11. 2021.
Predmet normy: This European Standard is applicable to lead-acid batteries with a nominal voltage of 12 V, used primarily as power source for the starting of internal combustion engines (ICE), lighting and also for auxiliary equipment of ICE vehicles. These batteries are commonly called “starter batteries”. Batteries with a nominal voltage of 6 V are also included in the scope of this standard. All referenced voltages need to be divided by two for 6 V batteries. The batteries under scope of this standard are used for micro-cycle applications in vehicles which can also be called Start-Stop (or Stop-Start, idling-stop system, micro-hybrid or idle-stop-and-go) applications. In cars with this special capability, the internal combustion engine is switched off during a complete vehicle stop, during idling with low speed or during idling without the need of supporting the vehicle movement by the internal combustion engine.