Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 16186-1+A1

STN EN 16186-1+A1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 16186-1+A1
Platnosť: Platná
Počet strán: 23
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 14,10€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,69€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14,10€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18,33€
Slovenský názov: Železnice. Kabína rušňovodiča. Časť 1: Antropometrické údaje a viditeľnosť
Anglický názov: Railway applications - Driver's cab - Part 1: Anthropometric data and visibility
Dátum vydania: 01. 06. 2019
Dátum zrušenia:
ICS: 45.060.10
Triediaci znak: 28 7223
Úroveň zapracovania: idt EN 16186-1:2014+A1:2018
Vestník: 05/19
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN 16186-1:2015-06 (28 7223)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: "This part of EN 16186 applies to driver’s cabs of Electrical Multiple Unit (EMU), Diesel Multiple Unit (DMU), railcars, locomotives and driving trailers. NOTE 1 This standard applies to rolling stock in the scope of the Directive 2008/57/EC." This part of EN 16186 applies to driver's desks installed on the left, on the right, or in a central position in the driver’s cab. For OTMs, see EN 14033 1 "deleted text" and EN 15746 1 "deleted text". This part of EN 16186 defines: - anthropometric data; - visibility conditions from the driver's cab, including forward visibility and the reference positions of line-side signals to be considered; - assessment methods. "NOTE 2 Due to railway systems constraints the level of visibility provided to the persons outside the defined anthropometric range may vary. It is up to the operator’s safety management system to address the potential restriction of front visibility, if the driver uses extreme seat positions combined with extreme body heights."