Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN 13074-2

STN EN 13074-2

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN 13074-2
Platnosť: Platná
Počet strán: 9
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 9,70€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 8,73€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 9,70€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 12,61€
Slovenský názov: Asfalty a asfaltové spojivá. Opätovné získavanie spojiva z asfaltovej emulzie alebo riedeného alebo zmäkčeného asfaltu. Časť 2: Stabilizácia po opätovnom získaní odparovaním
Anglický názov: Bitumen and bituminous binders - Recovery of binder from bituminous emulsion or cut-back or fluxed bituminous binders - Part 2: Stabilization after recovery by evaporation
Dátum vydania: 01. 07. 2019
Dátum zrušenia:
ICS: 91.100.50
Triediaci znak: 65 7077
Úroveň zapracovania: idt EN 13074-2:2019
Vestník: 06/19
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN 13074-2:2011-07 (65 7077)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This European Standard specifies a method for the stabilisation at 85 °C for 24 h of a binder after recovery from a bituminous emulsion or from a cut-back or fluxed bitumen for further testing. It applies to all types of bituminous emulsions, modified with polymers or non-modified, and as well as to all types of cut-back and fluxed bitumen, both modified with polymers and non-modified. The recovery test method is specified in EN 13074-1. WARNING - The use of this document may involve hazardous materials, operations and equipment. This document does not purport to address all of the safety problems associated with its use. The hazards associated with the use of this method have been assessed using cut-back bitumen containing 10 % kerosene and 90 % 160/220 penetration grade bitumen and were found low enough to be acceptable.