Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. TNI CEN/TR 17311

TNI CEN/TR 17311

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: TNI CEN/TR 17311
Platnosť: Platná
Počet strán: 32
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Verejná doprava. Interoperabilný riadiaci systém cestovného. Prípady a pravidlá využívania cestovných lístkov prostredníctvom Bluetooth s nízkou spotrebou energie
Anglický názov: Public transport - Interoperable fare management system - Bluetooth low energy ticketing use cases and guidelines
Dátum vydania: 01. 08. 2019
Dátum zrušenia:
ICS: 35.240.60
Triediaci znak: 01 8630
Úroveň zapracovania: idt CEN/TR 17311:2019
Vestník: 07/19
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: The intention of this document is to review what was done to envision the limits of the proposed technique and related schemes which will be described and to define what could be submitted to standards. Concepts which are to be used for BLE in IFM are based on a highly spread technology which is BLE. This is not limited to any trademark or proprietary scheme. Therefore any person having a smartphone can use this technology with prerequisite to have a Bluetooth version greater than 4.0 and a dedicated application on board the smartphone. The background of this document is related to usage in Account Based Ticketing frame (see related document made in ISO/TC 204/WG 8). There is no information related to the IFM itself.