Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN ISO/IEC 20000-2

STN ISO/IEC 20000-2

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN ISO/IEC 20000-2
Platnosť: Zrušená
Počet strán: 140
Jazyk:
SK/EN
Listinná verzia: 36,30€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 32,67€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 36,30€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 47,19€
Slovenský názov: Informačné technológie. Manažérstvo služieb. Časť 2: Pokyny na používanie systémov manažérstva služieb
Anglický názov: Information technology. Service management. Part 2: Guidance on the application of service management systems
Dátum vydania: 01. 01. 2017
Dátum zrušenia: 01. 08. 2021
ICS: 03.080.99, 35.020
Triediaci znak: 36 9788
Úroveň zapracovania: idt ISO/IEC 20000-2:2012
Vestník: 12/16
Zmeny:
Nahradzujúce normy: STN ISO/IEC 20000-2:2021-08 (36 9788)
Nahradené normy: STN ISO/IEC 20000-2:2008-08 (36 9788)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Táto časť normy ISO/IEC 20000 poskytuje návod na používanie SMS založeným na norme ISO/IEC 20000-1. Táto časť normy ISO/IEC 20000 poskytuje príklady a návrhy pre interpretáciu a používanie normy ISO/IEC 20000-1 vrátane referencií na iné časti normy ISO/IEC 20000 a ďalšie relevantné normy. Táto časť normy ISO/IEC 20000 je nezávislá od špecifických metodík, ktorých odporúčané postupy môže poskytovateľ služieb používať v kombinácii so všeobecne akceptovaným návodom.Obrázok 2 vo svojom strede ukazuje procesy z kapitol 6 až 9. Kapitola 5 Návrh a prechod nových alebo zmenených služieb obkolesuje procesy v kapitolách 6 až 9. To znamená, že nové a zmenené služby sa prevádzkujú procesmi zobrazenými v strede obrázku. Ak nie sú žiadne nové alebo zmenené služby, na ktoré sa vzťahuje kapitola 5, všetky služby sa môžu dodávať priamo podľa kapitol 6 až 9. Rozhrania medzi procesmi manažérstva služieb a vzťahy medzi rôznymi komponentmi SMS môžu implementovať rôzni poskytovateľmi rôznym spôsobom.