Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN ISO 10005

STN ISO 10005

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN ISO 10005
Platnosť: Platná
Počet strán: 32
Jazyk:
SK
Listinná verzia: 17,20€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 15,48€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 17,20€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 22,36€
Slovenský názov: Manažérstvo kvality. Návod na plány kvality
Anglický názov: Quality management. Guidelines for quality plans
Dátum vydania: 01. 02. 2020
Dátum zrušenia:
ICS: 03.100
Triediaci znak: 01 0324
Úroveň zapracovania: idt ISO 10005:2018
Vestník: 01/20
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN ISO 10005:2006-01 (01 0324)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: Tento dokument podáva návod na vypracúvanie, preskúmavanie, akceptovanie, aplikovanie a revíziu plánov kvality. Tento dokument je aplikovateľný na plány kvality pre akúkoľvek zamýšľanú realizáciu výstupu, či pôjde o proces, produkt, službu, projekt alebo zmluvu, a pre akýkoľvek typ alebo akúkoľvek veľkosť organizácie. Je aplikovateľný, či organizácia už má, alebo nemá systém manažérstva v zhode s ISO 9001. Tento dokument poskytuje usmernenie a nešpecifikuje požiadavky. Zameriava sa predovšetkým na poskytovanie výstupov a nie je príručkou na plánovanie rozvoja systému manažérstva kvality.
Náhľad normy: Náhľad normy (PDF)
Obsah: Predhovor 5
Úvod 7
1 Predmet normy 8
2 Normatívne odkazy 8
3 Termíny a definície 9
4 Používanie plánu kvality 9
4.1 Úvod 9
4.2 Požadovanie plánov kvality od externého poskytovateľa 10
4.3 Manažovanie plánov kvality externého poskytovateľa 10
5 Vypracovanie plánu kvality 11
5.1 Súvislosti plánu kvality 11
5.2 Vstupy do plánu kvality 11
5.3 Definovanie predmetu plánu kvality 12
5.4 Príprava plánu kvality 12
5.4.1 Začiatok 12
5.4.2 Definovanie plánu kvality 12
5.4.3 Konzistentnosť a zhodnosť 12
5.4.4 Prezentácia a štruktúra 12
6 Obsah plánu kvality 13
6.1 Všeobecne 13
6.2 Predmet plánu kvality 13
6.3 Vstupy do plánu kvality 13
6.4 Ciele kvality 13
6.5 Zodpovednosť za plán kvality 14
6.6 Riadenie zdokumentovaných informácií 14
6.7 Zdroje 14
6.7.1 Poskytovanie zdrojov 14
6.7.2 Materiály, produkty a služby 14
6.7.3 Pracovníci 15
6.7.4 Infraštruktúra a prostredie pre prevádzku procesov 15
6.7.5 Zdroje monitorovania a merania 15
6.8 Komunikácia so zákazníkmi a ďalšími zainteresovanými stranami 15
6.9 Návrh a vývoj 15
6.9.1 Proces návrhu a vývoja 15
6.9.2 Riadenie zmien návrhu a vývoja 16
6.10 Externe poskytované procesy, produkty a služby 16
6.11 Výroba a poskytovanie služby 16
6.12 Identifikácia a sledovateľnosť 17
6.13 Majetok patriaci zákazníkom alebo externým poskytovateľom 17
6.14 Chránenie výstupov 18
6.15 Riadenie nezhodných výstupov 18
6.16 Monitorovanie a meranie 18
6.17 Audity 18
7 Prevádzka a riadenie plánu kvality 19
7.1 Preskúmanie a akceptovanie plánu kvality 19
7.2 Implementácia a monitorovanie plánu kvality 19
7.3 Revízia plánu kvality 20
7.4 Spätná väzba a zlepšovanie 20
Príloha A (informatívna) – Príklady formátov/usporiadaní plánov kvality 21
Príloha B (informatívna) – Schematické znázornenie aplikácie procesného prístupu v plánoch kvality 27
Príloha C (informatívna) – Korelačná matica medzi článkami tohto dokumentu a článkami
ISO 9001: 2015 28
Príloha D (informatívna) – Korelačná matica medzi článkami tohto dokumentu a zásadami
manažérstva kvality uvedenými v ISO 9000: 2015 29
Literatúra 31