SPRÁVY
Technická podpora pre STN v elektronickom formáte
Technická podpora pre STN v elektronickom formáte a služby STN-online
viac viac

DEMO verzia služby STN-online
Na tejto DEMO-verzii služby STN-online si môžete vyskúšať základnú prácu s normami v systéme STN-online
viac viac

Ponuka nových noriem
Nové normy vychádzajú vždy k prvému dňu v mesiaci.
viac viac

Návrh noriem na zrušenie
Oznámenie ÚNMS SR o návrhu na zrušenie niektorých STN
viac viac

Zaujímavé STN a TNI vydané v roku 2020
Dôležité a zaujímavé STN a TNI vydané v slovenskom jazyku v roku 2020
viac viac

LINKY
Portál technických noriem > STN P CEN/TS 17395
Poslať linku stránky emailom Vytlačiť obsah stránky

STN P CEN/TS 17395



Pridať tlačenú formu normy do košíka:


Pridať elektronickú formu normy do košíka:




Označenie: STN P CEN/TS 17395
Slovenský názov: Inteligentné dopravné systémy. Elektronická bezpečnosť. eCall pre automatizované a autonómne vozidlá
Anglický názov: Intelligent transport systems - eSafety - eCall for automated and autonomous vehicles
Pôvodné označenie:
Dátum vydania: 1. 4. 2020
Dátum zrušenia:
Jazyk: EN
ICS: 35.240.60
Triediaci znak: 01 8624
Úroveň zapracovania: idt CEN/TS 17395:2019
Vestník: 03/20
Poplatok: Tlačená verzia: 14,10 € 


Elektronická verzia
  1. Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 12.69 €
  2. Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 14.10 €
  3. S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 18.33 €
Vestník harmonizácie:
Nariadenie vlády:
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku: Táto predbežná STN je určená na overenie. Pripomienky zasielajte ÚNMS SR najneskôr do novembra 2021.
Predmet normy: This Technical Specification defines additional data to be sent in the event that an eCall is triggered, as part of the MSD, in the case where the vehicle is an automated vehicle or an autonomous vehicle, to identify : 1) The vehicle is an automated/autonomous vehicle 2) The number of persons on board at the time of the incident 3) Whether or not the vehicle has rolled over 4) Whether the pedestrian airbag has been deployed 5) Whether it is (a) driver initiated automation or (b) centrally controlled automation 6) And if (b) coordinates to contact the vehicle controller.