Oficiálna stránka

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. STN EN IEC 63173-1

STN EN IEC 63173-1

Späť

Pridať listinnú formu normy do košíka:

Pridať do košíka

Pridať elektronickú formu normy do košíka:

Pridať do košíka
Označenie: STN EN IEC 63173-1
Platnosť: Platná
Počet strán: 256
Jazyk:
EN
Listinná verzia: 36,30€
Elektronická verzia: a) Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 32,67€
b) Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 36,30€
c) S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 47,19€
Slovenský názov: Námorné navigačné a rádiokomunikačné zariadenia a systémy. Dátové rozhranie. Časť 1: Plán trasy S-421 založený na S-100
Anglický názov: Maritime navigation and radiocommunication equipment and systems - Data interface - Part 1: S-421 route plan based on S-100
Dátum vydania: 01. 11. 2021
Dátum zrušenia:
ICS: 47.020.70
Triediaci znak: 32 6783
Úroveň zapracovania: idt EN IEC 63173-1:2021, idt IEC 63173-1:2021
Vestník: 10/21
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy:
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This part of IEC 63173 specifies an S-100 compliant product specification for route plan intended for exchange of information. It specifies the content, structure, and metadata needed for creating fully S-100 compliant route plan information and its portrayal within an S-100-based application. The IHO manages all numbers for S-100 compliant product specifications and has assigned S-421 for this route plan IEC standard. This document specifies only a data format for the route plan exchange. This document does not specify a data format of vessel monitoring and logging information. This information can be provided by other mechanisms or be specified in other standards. The format of the route plan exchange includes some limited vessel static information. When more static information is required, it can be obtained by other methods such as AIS.